Monday, February 2, 2015

Asalamualaikum,

Alhamdulillah, bersyukur kepada Allah dengan limpah kurnianya kita dapat bertemu kembali di sini. Seribu kemaafaan dipohon kepada sahabat penggemar produk KME Coffee Habbatus Sauda' kerana telah lama saya tidak berbicara di laman ini.

Ribuan terimakasih diucapkan kepada anda semua pelanggan yang di kasihi, atas sokongan, dorongan dari pelanggan semua, syarikat saya terus mengorak langkah kehadapan. Kita baru melangkah ke tahun 2015, masa berlalu begitu cepat, rupanya dah  hampir 12 tahun saya telah berkecimpong dalam perusahaan ini. Dalam saya membangunkan perniagaan ini berbagai rintangan, cabaran, dugaan dan halangan saya tempuhi. 

Alhamdulillah berkat kesabaran dan sokongan dari pelanggan, stokis, pengedar semunya berjalan dengan lancar.Produk ini semangkin hari semangkin mendapat sambutan dari penggemar KME Coffee Habbatus Sauda. 

Sehingga kini selain di Malaysia produk KME telah sampai di Amerika latin iaitu Di Suriname. Rakan Stokis telah membawanya di sana, dan sambutan kepada produk Muslim amat-amat menggalakan.

Demikian sedikit perkongsian daripada saya kepada anda semua.

Bertemu Lagi dan Salam Hormat.

No comments: