Friday, August 1, 2014

Poster, brochure dan pamplet terbaru

BISMILLAH HIROMAN NIROHIM.

Asalamualaikum, Salam sejahtera Selamat menyambut Hari Raya Aidil Fitri.

Pejam celik - Pejam celik rupa-rupanya dah enam hari kita Berhari Raya. Bagaimana raya tahun ini. Pelbagai kan. Ada sebahagian suasananya bergembira, suka, teruja, sedih, sebab kemungkinannya semua keluarga berkumpul adik-beradik, yang merancang untuk mengumpulkan keluarga yang selama ini sukar untuk bersatu Alhamdulillah dah tercapai tahun ini. Yang rakan-rakan waktu sekolah rendah dan menengah yang hampir 30 tahun tak jumpa dapat berkumpul semula di hari raya tahun ini. Yang dulu duduk kampong sama sama bermain senapang, meriam, lestik olok-olok yang lama tak jumpa, jumpa semula tahun ini.

Tak kurang yang tahun ini bersedih sebab kehilangan keluarga tersayang di mana yang isteri kehilangan suami, anak kehilangan ibu atau bapa,  yang adik kehilangan abang, yang abang kehilangan adik, kakak  dan sebagainya takziah diucapkan dan mohon doakan mereka agar ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman Aamiin.

Dikesempatan ini saya bagi pihak Syarikat SHK Sinar Enterprise dan Syarikat Karisma Melayu mengucapkan selamat menyambut hari raya idul fitri, memohon ampun dan maaf kepada semua pelanggan, pengedar dan stokis semuga apa yang kita kerjakan adalah sebagai satu ibadah.

Semuga Allah merahmati kita semua.

JumpaLagi.

Wasalam.




No comments: